14/2/07

Μου αρέσει...

Αλήθεια, έχετε δοκιμάσει ποτέ να φτιάξετε μια λίστα με τα πράγματα, μικρά ή μεγάλα, που σας αρέσουν και σας κάνουν να αισθάνεστε όμορφα?
Έκλεψα την ιδέα από ένα ξένο φόρουμ και αποφάσισα να φτιάξω τη δική μου λίστα ώστε να τη φέρνω στο μυαλό όταν καμιά φορά ξεχνάω πως υπάρχουν και όμορφα πράγματα στη ζωή...

Πράγμάτα που μου αρέσουν...
  • Μου αρέσει η μουσική
  • Μου αρέσει ο χορός
  • Μου αρέσει να κάνω τους άλλους να γελούν
  • Μου αρέσουν οι άνθρωποι που έχουν λακκάκια στα μάγουλα, τους βρίσκω πολύ γλυκούς
  • Μου αρέσει το σινεμά
  • Μου αρέσουν οι ρομαντικές ταινίες
  • Μου αρέσει η μαγειρική
  • Μου αρέσει να μαζεύω συνταγές μαγειρικής
  • Μου αρέσουν τα έντονα και φωτεινά χρώματα
  • Μου αρέσει να περπατάω στο ψιλόβροχο και να νιώθω τις ψιχάλες στο πρόσωπό μου
  • Μου αρέσει να είμαι δημιουργική και να ασχολούμαι με διάφορα πράγματα
  • Μου αρέσει το πολύ ζεστό ψωμί με ελιές ή τυρί (μιαμ, μιαμ)
  • Μου αρέσει το κοτόπουλο με πατάτες στο φούρνο
  • Μου αρέσει το παγωτό Nirvana Almond Caluah (όπως γράφεται τέλος πάντων)
  • Μου αρέσει να παίζω με παιδιά, με κάνει να νιώθω παιδί
  • Μου αρέσει να είμαι με παρέα να λέμε αστεία και να γελάμε μέχρι δακρύων
  • Μου αρέσει να παίζω επιτραπέζια παιχνίδια
  • Μου αρέσει που ζω σε μια πόλη που έχει θάλασσα
  • Μου αρέσει να χαζεύω τη θάλασσα από το μπαλκόνι μου
  • Μου αρέσει το κολύμπι την ώρα που ανατέλλει και την ώρα που δύει ο ήλιος
  • Μου αρέσει να τρώω σε ταβερνούλες δίπλα στο κύμα
  • Μου αρέσει που η δουλειά μου είναι 3 λεπτά δρόμος με τα πόδια από το σπίτι μου
  • Μου αρέσει το χειμώνα στο χωριό που μυρίζει καμένο ξύλο από τα τζάκια των σπιτιών
  • Μου αρέσει να είναι χειμώνας και να κουλουριάζομαι κάτω από τα βαριά παπλώματα στο χωριό
  • Μου αρέσει η μυρωδιά του άντρα μου
  • Μου αρέσει που ζω μακριά και αγαπημένα από τα πεθερικά μου
  • Μου αρέσουν οι βόλτες με το αυτοκίνητο, ειδικά μέσα σε πόλεις να χαζεύω τα μαγαζιά και τα φώτα τα βράδυα
  • Μου αρέσει να μιλάω στο τηλέφωνο
  • Μου αρέσει να μιλάω στο msn
  • Μου αρέσει να ρίχνω νερό με το λάστιχο στο καυτό τσιμέντο το καλοκαίρι (αν και τελευταία το κάνω σπάνια επειδή λυπάμαι το νεράκι)
  • Μου αρέσει η μυρωδιά του κομμένου χόρτου που ξυπνά παιδικές αναμνήσεις
  • Μου αρέσει η μυρωδιά του βρεγμένου χώματος μόλις πέσουν οι πρώτες χοντρές ψιχάλες της βροχής
  • Μου αρέσει να μυρίζω γιασεμί και νυχτολούλουδα τις καλοκαιρινές νύχτες στο μπαλκόνι
  • Μου αρέσει η μυρωδιά του καφέ όταν πρωτοανοίγω το σακουλάκι του
  • Μου αρέσει να γελάω μέχρι δακρύων σε σημείο να πονάει η κοιλιά μου από τα γέλια
  • Μου αρέσει όταν πλησιάζει η ώρα να φύγω από το γραφείο και δεν δουλεύω την επόμενη μέρα
  • Μου αρέσει όταν ανυπομονώ για κάτι που θα γίνει σε μερικές ώρες και το περίμενα καιρό
  • Μου αρέσει να βλέπω χαρούμενα τα αγαπημένα μου πρόσωπα
  • Μου αρέσει να κοιτάζω τους άλλους στα μάτια
  • Μου αρέσει να κουλουριάζομαι με την κουβέρτα όταν έχει κρύο, να ακούω μουσικούλα και να διαβάζω ένα ωραίο βιβλίο
  • Μου αρέσει ο ήχος των κυμάτων
  • Μου αρέσει το χρώμα που παίρνουν τα φύλλα το Φθινόπωρο λίγο πριν πέσουν
  • Μου αρέσει η πρώτη μακρυμάνικη μπλούζα το Φθινόπωρο
  • Μου αρέσει να ξαπλώνω στο γρασίδι την άνοιξη και να χαζεύω τα σύννεφα
  • Μου αρέσει να μιλάω για φαντάσματα, εξωγήινους κι άλλα τέτοια περίεργα κι ας μην τα πιστεύω, έτσι για τον χαβαλέ
  • Μου αρέσει όταν μια ταινία ή ένα βιβλίο με κάνει να ανατριχιάσω και να γίνω ένα μαζί του
  • Μου αρέσει να βλέπω παλιές ελληνικές ταινίες και να γελάω με τις ατάκες του Κωνσταντάρα, Παπαγιανόπουλου, Βουτσά, Βλαχοπούλου κλπ.
  • Μου αρέσει να γράφω σκέψεις σε ένα φύλλο χαρτί ακόμα κι αν μετά το πετάξω
  • Να ονειρεύομαι
  • Μου αρέσει να μου χαϊδεύουν τα μαλλιά
  • Μου αρέσει να με γαργαλάνε κι ας γαργαλιέμαι και ας κάνω τη δύσκολη
  • Μου αρέσει το τραγούδι On the beach του Chris Rea
  • Μου αρέσει το βλέμμα του ηθοποιού Dermot Mulroney
  • Μου αρέσει να κλαίω όταν έχω ένα βάρος στην ψυχή μου και ανακουφίζομαι έτσι
  • Μου αρέσει να βρίσκω πράγματα που είχα χάσει ή που είχα ξεχάσει την ύπαρξη τους.
  • Μου αρέσει να καθόμαστε με τα αδέρφια μου και να θυμόμαστε ιστορίες που ζήσαμε όταν ήμασταν παιδιά και να γελάμε
  • Μου αρέσουν οι χειμωνιάτικες λιακάδες
  • Μου αρέσει να πίνω ζεστή σοκολάτα ενώ έξω κάνει κρύο
  • Μου αρέσουν τα καλοκαιρινά βράδυα σε κάποιο beach bar, ακούγοντας latin μουσική και το αεράκι να μου χαϊδεύει τα μαλλιά

Εννοείται πως υπάρχουν και άλλα, άπειρα πράγμα που μου αρέσουν, τα οποία θα προσθέτω στη λίστα όταν τα θυμάμαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: