7/5/09

Ανάρρωση...

Image Hosting

Να 'μαι και πάλι εδώ!!
Την έκανα τελικά την επεμβασούλα στο πόδι εχθές το πρωί. Κράτησε περίπου μισή ωρίτσα και έγινε με τοπική αναισθησία.
Οι γιατροί που με εγχειρήσανε μου είπανε πως δεν φαίνεται να είναι κάτι κακό και να μην ανησυχώ. Αυτό με καθησύχασε αρκετά αλλά προσωπικά θα ησυχάσω μόνο όταν δω τα αποτελέσματα της βιοψίας...
Eπειδή το σημείο που έγινε η επέμβαση είναι δύσκολο, θα βγάλω τα ράμματα σε περίπου 15 μέρες. Μου δώσανε άδεια 7 ημερών και μου είπανε να ξαπλώνω και να το προσέχω. Την Δευτέρα θα πάω και πάλι Θεσσαλονίκη για αλλαγή και για να δούνε πως πάει.
Από χθες το πρωί λοιπόν είμαι στο κρεβάτι και δεν σου κρύβω πως ήδη άρχισα να βαριέμαι! Σήμερα το πρωί έκανα για λίγο ζάπινγκ παρακολουθώντας τα διάφορα πρωινάδικα. Δυστυχώς βαρέθηκα σύντομα αφού ήταν όλα μία από τα ίδια και έκλεισα την τηλεόραση για να ακούσω μουσική από το κινητό μου.
Αύριο λέω να περάσω το πρωινό μου παρακολουθώντας ταινίες στο DVD. Ίσως ξαναδώ από την αρχή τη σειρά LOST η οποία είναι γαμάτη και δεν έχω πρόβλημα να τη δω και δεύτερη και τρίτη φορά ;)

Δεν υπάρχουν σχόλια: